3.04.2008

Confess'e dusen ben


Evet arkadaslar artik ben bile confess e dustum ya...
girdiyi tam yaziyorum, inanmam dien hırtlara da ss basiyorum burdan.


arkadaslar...aranızda insaattan egeyi bilen vaar mıı?aayyy..galiba 1. sınıfta mı ne..cünkü aynı derslere giriyoruz da..hani gözlüklü siya saclı esmer falan..onla beraber econ 102 dersi alıoz..ama o pek derslere eskisi kadar gelmio..özlüyürüm onu..ben kim miyim?kimya mühendisliğinden biri..onun da benim kim olduğumu bilmesini istiyorum..offf ama daha erken..neyse cok konustum ama cok hoslanıyorum..sanırsam bi sevdiği falan yoktur..


4 yorum:

Adsız dedi ki...

econ102 derslerine niye eskisi kadar girmiyon lan hayvan herif. wow oynayasın diye mi gönderdik seni istanbul'a.

yaaz dedi ki...

ben de ÖZLÜYÜRÜM seni ege, hani verdiğin sözler, hani ellerin nerde ege. sanırsam bir sevdiğin falan yok ege, aynı derslere girmiyoruz seninle ama ben de makroekonomi alıyorum, çok güzel, haftaya perşembe sınavı da var, ama hiç çalışmadım ege. belli ki sen de çalışmamışın, yoksa giderdin derslere.
not: aman diyim kimyacılara dikkat et, eter meter atar bayılırsın hafazanallah.

yaaz dedi ki...

ayrıca ne boktan teman var len öyle, sıçmışın güzelim firefoxun ağzına.

yaaz dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.